emma

emma

30. januar 2012

and then the snow came..

endelig kom sneen også her hos mig efter meget lang tids venten. billederne her er fra i går, hvor jeg gik en tur sammen med min kære moder rundt om en af søerne ved siden af vores hus. naturen ser så smuk ud med det fine hvide snelag. det ser dog ikke lige så smukt ud, når jeg kommer cyklende om morgenen. der er ikke noget, jeg hader mere end at cykle, når det har sneet, og der er spejlglat. nej, smukt kan man ikke kalde det, når jeg er ved at vælte mere end 10 gange på kun 1,5 kilometer.
forresten hader jeg også lyset her om vinteren. billederne kommer til at se så mørke ud. i dag var solen dog meget fremme, men det er nok fordi, en af mine veninder har fødselsdag.

2 kommentarer:

  1. Smukke billeder, som altid! Er især vild med billede nr. 2!

    Emma - www.theblackone.dk

    SvarSlet