emma

emma

22. december 2011

"a vacation is having nothing to do and all day to do it in."

Photobucket
Photobucket
Photobucket
nu hvor jeg har fået juleferie, har jeg virkelig fået tid til at være kreativ. det har medført tre par øreringe og en hel masse billeder, taget med mit kamera, der er klar til at blive redigeret. jeg har egentlig ikke lavet særlig meget, men alligevel er dagene gået hurtigt. øreringene her er lavet af tykt pap, jeg har klippet ud og malet sort med en sprittusch. derefter har jeg sat dem sammen og sat dem i en ørering. synes selv, at resultatet er blevet noget så fint og anderledes.  

12 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Man kan slet ikke se at de er hjemmelavet! :-) el. farvet med sprittusch.

    SvarSlet
  2. tak - det er jeg glad for, at du synes!

    SvarSlet
  3. Wow, de er fede! Hvor har du købt papiret? Det må prøves :-)

    SvarSlet
  4. mange tak! det er faktisk bare sådan noget pap, der sidder bag på en ternet eller linieret blok. :)

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine! Helt sikkert noget jeg lige skal have lavet inden juleaften.
    ER det ok hvis jeg låner dit billede og linker til dit indtæg? synes bare de er så fine, så ville dele dem på min blog.
    Knus.

    SvarSlet
  6. tusind tak og selvfølgelig må du det!

    SvarSlet
  7. Det er kanont! Glædelig jul knus simonebjoernklausen.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Hvor er de flotte!
    Super fin blog og gode billeder. Jeg følger dig nu via bloglovin.
    Kig evt. forbi min blog:
    livingwithlaurasokilde.blogspot.com
    God jul
    Laura

    SvarSlet
  9. simone: tusind tak og god jul til dig også!

    laura: tusind tak og kigger forbi din blog. God jul!

    SvarSlet
  10. Hej med dig Emma Emilie, jeg synes din blog er super inspirerende blog! (-:

    Julekram - http://sidselkh.blogspot.com/

    SvarSlet
  11. Åh, det var godt, at du lige skrev, at det er dine billeder her: http://gitsesblog.blogspot.com/2011/11/inspiration.html

    Jeg troede nemlig jeg fulgte dig på Bloglovin', men det gjorde jeg ikke, og så kunne jeg ikke finde din blog :)

    SvarSlet
  12. sidsel: tusind tak!

    regitse: det var heldigt :)

    SvarSlet