emma

25. december 2011

merry christmas

Photobucket
håber i alle har haft en dejlig juleaften!

7 kommentarer:

  1. God jul!
    Btw hvordan redigere du dine billeder? De er helt fantastiske! :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Jeg redigerer i Gimp, hvor jeg ændrer på curves. Jeg har svaret på min formspring lidt mere detaljeret :)

    SvarSlet
  3. Jo tak og i lige måde! Flot billede :-)

    SvarSlet
  4. HeJ Emma!
    sikke en fin blog du har, meget inspirerende!
    Jeg har et lille spørgmål om hvordan du gør sådan at der er et link, i bundet af bloggen, et link til at bliver fast læser med google friend connect, hvordan har du gjort det??

    Knus Luka
    Stoej-stoej.blogspot.com

    SvarSlet
  5. melankolske undertoner: mange tak!

    luka: tusind tak!
    det er noget tid siden, jeg lavede det, så jeg kan ikke helt huske det, men der var en sød blogger, der hjalp mig. du kan læse kommentaren her: http://emmaemilie-emmaemilie.blogspot.com/2011/08/very-last-piece-of-summer.html
    håber du kan bruge det! :)

    SvarSlet