emma

emma

6. december 2011

"a good snapshot stops a moment from running away."

i weekenden modtog jeg endelig min fotobog. den er noget så fin, og jeg er meget tilfreds med resultatet. det er en god måde at gemme sine billeder på. 
nu vil jeg vende tilbage til en biologiaflevering, der bare ligger og venter på, at jeg tager mig sammen til at få den lavet. selvom der er tusind andre ting, jeg meget hellere vil lave, så skal den jo laves på et eller andet tidspunkt. desværre skal den afleveres på torsdag, så jeg kan ikke udskyde det længere. noget positivt er, at jeg har juleferie om 10 dage, og jeg glæder mig. 

16 kommentarer:

  1. ej, hvor er det flot. hvor har du fået lavet det henne? kyyys!

    www.eleanorismoody.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Uh ja - send gerne et link til hvor den er lavet, og evt. pris :)

    SvarSlet
  3. Vil også rigtig gerne vide, hvor den er lavet :-)

    Du har altid nogle rigtig fine billeder!

    SvarSlet
  4. Tusind tak alle sammen!
    Jeg har lavet den på denne hjemmeside www.photobox.dk og gav 200 kr. for den, fordi der var tilbud på den.

    SvarSlet
  5. Ej, hvor blev resultatet godt!
    Det er nogle flotte billeder, bare på de sider du har vist! Og forsiden er virkelig skøn!
    Fedt at du er glad for den :-D

    SvarSlet
  6. Super fed blog med fede billeder!:-)
    Du må meget gerne tage et kig forbi min!
    Kram

    http://amaliechristinebagger.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Tusind tak!
    Kigger forbi :)

    SvarSlet
  8. Virkelig smukt. God idé at have det i praksis og ik kun på en skærm. btw. lækker blog, er fast læser. Kig forbi hvis det lyster.
    Knus.

    SvarSlet
  9. Tusind tak! Kigger da lige forbi :)

    SvarSlet
  10. Ej hvor fedt!
    Har selv planer om at få lavet en her i det nye år :) Kan slet ikke vente nu når jeg har set hvor flot din er blevet! :)

    SvarSlet
  11. tusind gange tak! er meget glad for min, så jeg kan varmt anbefale dig at lave en :)

    SvarSlet
  12. Stødte lige på indlægget, og den ser altså virkelig fed ud! Hvor mange sider/billeder er der i den? :)

    SvarSlet