emma

6. november 2011

"home is not a simple location; it's a place in your heart"

Her er så de længe ventede billeder af mit værelse. Det var en gang i sommers, at en læser spurgte, om jeg ikke havde lyst til at vise mit værelse her på bloggen. Så nu var det vidst på tide. Det skal lige siges, at det er altså ret svært at tage pæne billeder af et stort rum. Så man kan ikke se hele mit værelse. Men det kan være det kommer, når jeg får taget nogle gode billeder. I kan se flere billeder lige her og her. Håber I kan lide det! 

11 kommentarer:

  1. Jeg synes de her billeder er yderst fine, og dit værelse ser så hyggeligt ud! :-) xx

    Jeg har en give-away kørende med en Essie lak. Måske det er noget for dig?
    - Emma, eamalie.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Smukke billeder. Dit værelse er rigtig fint. Er din sengelampe fra Lisbeth Dahl? Og hvad med alle de gammeldags billeder også ved din seng - er det familie billeder? :-)

    SvarSlet
  3. Emma:
    Mange tak! Jeg har faktisk allerede tilmeldt mig din give-away :-)

    Line-Malou:
    Mange tak skal du have! Hm, det ved jeg faktisk ikke. Jeg fik den i gave for lang tid siden, så jeg kan ikke huske det. Ja, de er alle gamle familiebilleder :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det et fedt værelse!
    Elsker tøjstativet :-)
    Og hvordan har du redigeret billederne? De er virkelig flotte!!

    SvarSlet
  5. Meget inspirerende, og SÅ fint! :-)

    SvarSlet
  6. Virkelig lækkret værelse! Så inspirerende!

    Knus.

    http://iminnostalgia.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Mange tak alle tre!

    Amalie:
    Tak skal du have, jeg har ændret på curves i et redigeringsprogram, der hedder Gimp :-)

    SvarSlet
  8. Flotte billeder! Er forelsket i dit værelse!

    SvarSlet
  9. Super fed blog!
    Jeg render og leder efter et tøjstativ, hvor er dit fra? :)

    SvarSlet
  10. tusind tak! mit er bare fra ikea :)

    SvarSlet