emma

emma

21. november 2011

everyday life

Går rundt og har lidt travlt for tiden, så det bliver ikke til så mange blogindlæg. Egentlig har jeg heller ikke så meget at fortælle. Måske jeg bare skulle vise lidt billeder uden så meget tekst. Det kunne godt være. 
Min tid går mest med lektier, afleveringer og opvarmningsprogram til idræt, der skal øves og øves og øves. Jeg har brugt noget af weekenden på af lave en fotobog. Nu er den bestilt, og jeg glæder mig til at modtage den og se resultatet. Har I nogensinde lavet fotobøger?

2 kommentarer:

  1. Nogle enormt søde billeder - jeg kan godt lide farverne i dem :-)

    Jeg har engang lavet en fotobog, og resultatet var rigtig godt! Det er også fedt, at sidde og kigge billeder man evt. selv har taget i en rigtig bog!
    En skøn blog du har :-D

    // Marie
    http://mosworldoflife.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Mange tak!
    Åh, nu glæder jeg mig endnu mere til at modtage den! :-)

    SvarSlet