emma

6. november 2011

blog recommendations # 5

The Public Diary. Pigen bag denne fine blog bor i London. Hun flyttede til London for fire år siden, og før boede hun i Brasilien. Jeg har ikke fulgt bloggen i særlig lang tid, men blev fanget første gang, jeg klikkede forbi den. Hvis du ikke allerede kender den, så klik forbi den fine fine blog med mange fine fine billeder lige her!
_______________________________________________________________________________________________________________________________

Jeg tror, at denne bloganbefaling bliver den sidste i denne omgang. Men det kan være, at der lige pludselig kommer en til. Nu må vi se. Forresten gik der lige 6 dage siden, at jeg sidst bloggede. Jeg har bare haft så travlt det sidste stykke tid og har det stadig, men mon ikke jeg kan få tid til lidt flere indlæg. Det håber jeg. 

3 kommentarer:

  1. Træls at det bliver den sidste .. Nyder ellers dine bloganbefalinger!

    www.matildenygaard-blog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. J'adore blog:
    Det var så lidt!

    Mathilde:
    Tak skal du have! Men så kan det jo være, at jeg skal lave nogle flere alligevel :-)

    SvarSlet