emma

22. oktober 2011

pictures from london # 1

Photobucket
Flyveturen til London. 
Photobucket
Kort over London, der var helt slidt, da vi kom til den sidste dag i London. Det kort har vi nemlig brugt meget. 
Photobucket
De karakteristiske røde telefonbokse og de karakteristiske sorte taxier. 
Photobucket
Big Ben.
Photobucket
Te på en café den sidste dag. 

Her er lidt billeder fra London. Faktisk har jeg ikke taget så mange billeder, som jeg havde regnet med. Men der er alligevel så mange, at jeg kun viser nogle få. 

4 kommentarer:

  1. Ihh, hvor ser det hyggeligt ud. Gad også vildt godt til London! :-)

    SvarSlet
  2. London er virkelig en fantastisk by! Åh hvor savner jeg den! Håber du havde en rigtig god tur.

    www.matildenygaard-blog.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tak alle sammen! Jeg havde en rigtig dejlig tur :-)

    SvarSlet