emma

emma

11. oktober 2011

new: from rome

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Jeg købte ikke særlig meget, da jeg var i Rom. Både fordi der ikke var særlig meget, men også fordi jeg rejser til London på fredag og vil gerne have penge dertil. Jeg glæder mig meget til at komme til London, fordi det er første gang jeg rejser til London. Så hvis I har nogle gode tips til f.eks. vintagebutikker, man bare må besøge, så tøv ikke med at skrive en kommentar!
Tilbage til hvad jeg købte i Rom. Jeg købte to Chanel negleakker. En pink og en sølv. Den sølvfarvede fandt jeg helt tilfældigt og måtte bare have den med hjem. Så købte jeg også en pink læbestift fra Mac, og den er slet ikke skrigende, når den kommer på. Den er helt fin. Og så købte jeg to souvenir t-shirts. 

2 kommentarer:

  1. Fede køb! Din blog er rigtig fin,jeg elsker at kigge rundt på den- det ville være fedt hvis du ville tjekke min http://mona-l.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak! Kigger forbi med det samme :-)

    SvarSlet