emma

6. oktober 2011

home sweet home

Photobucket
Photobucket
Photobucket
I går aftes kom jeg hjem fra dejlig varme Rom. Det var en alt for dejlig tur med min alt for dejlige klasse. Vi gik og gik og gik, så jeg var meget træt, da jeg endelig landede i kolde, men dejlige Danmark igen. Jeg er stadig træt, og det har jeg været hele dagen. I dag har jeg derfor hygget mig med kage, søde katte (som jeg har savnet!) og Gossip Girl og selvfølgelig lektier, som man jo ikke kan komme udenom.. Så er det rart, at jeg kun skal i skole to dage, og så vil jeg holde en velfortjent weekend, som jeg virkelig trænger til. I de næste par dage vil der komme nogle indlæg med dejlig varme Rom. Nu vil jeg smutte ned under en dejlig dyne og lukke mine øjne og håbe på, at dagen i morgen kommer til at gå meget hurtigt, så der snart er weekend. 
Godnat og sov godt!

2 kommentarer: