emma

emma

2. oktober 2011

blog recommendations # 1

Jeg har tænkt mig at anbefale en masse blogs, som jeg følger dagligt. Jeg regner med at anbefale en ny blog hver søndag. Så hvis man keder sig en søndag, så smut herind på bloggen, så kunne det jo være, at man fandt en ny blog, som man ikke kendte i forvejen. 

Photobucket
Photobucket
Den første blog jeg vil anbefale er denne. Pigen bag bloggen kommer fra Norge og er 16 år. Hun hedder Ida Fiskaa og holder af at tage billeder. Hendes blog er én af dem, jeg læser dagligt, selvom der ikke kommer indlæg så ofte. Hun tager nogle helt fantastiske billeder og skriver kort, men godt. Hendes blog var en af de blogge, der inspirerede mig til selv at begynde at tage mange flere billeder. Hvis du ikke allerede kender Idas blog, så skynd dig at klikke forbi lige her! 


(Dette er et planlagt indlæg, da jeg, hvis alt går som det skal, befinder mig i dejlig varme Rom med min dejlige klasse!)

5 kommentarer:

  1. Sikke en god idé! Håber du har det godt i Rom - hvor er du heldig!

    SvarSlet
  2. Er helt enig - Ida Fiskaa er fantastisk.

    xx

    SvarSlet
  3. Fed blog du har jeg følger dig nu!!:-)
    Hvis du får tid er du meget velkommen til at kigge forbi min blog på www.adoreyourselfblog.blogspot.com

    Knus

    SvarSlet
  4. Hej Emma, er du interesseret i de wedges du har kommenteret på på min salgsblog?
    Cecilie

    SvarSlet
  5. Agnes Victoria: Tak, jeg har haft en rigtig dejlig tur! :)

    Tatiana Pil: Lige præcis!

    Sofie Wedderkorp: Tusind tak og velkommen til. Kigger forbi din blog :)

    Cecilie: Jeg har skrevet en kommentar på din salgsblog :)

    SvarSlet