emma

emma

20. september 2011

tyvendeiniende

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Jeans fra Cheap Monday | skjorte fra H&M
Nu er det ved at være meget lang tid siden, jeg sidst har postet et outfit her på bloggen. Så nu var det vidst på tide. Den blå hættetrøje har jeg lige fået. Det er en studietrøje til, når jeg skal til Rom om to uger på studietur. Jeg glæder mig helt vildt! Tegningen har en af mine veninder fra klassen og jeg tegnet. Jeg synes, den blev ret god. Forresten er jeg blevet rigtig glad for mine Cheap Monday bukser. Jeg må se at få købt endnu et par derfra. 

6 kommentarer:

  1. Hej Emma Emilie. Jeg kan se at du for noget tid siden har skrevet en kommentar hos Pagik til indlægget omkring toycamera analogcolor, så jeg ville bare lige høre om du har mac eller windows fordi jeg har selv en windows og kan ikke finde en hjemmeside hvor man kan download.. Jeg håber du vil hjælpe :-)

    Juliane.
    byjuliane.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Emma Emilie, synes din blog er rigtig fin. (-:

    Tjek også gerne min: http://sidselkh.blogspot.com/

    Mvh Sidsel.

    SvarSlet
  3. Hej Juliane:
    Desværre er det meget lang tid siden, jeg downloadede programmet, så jeg kan desværre ikke huske, hvad hjemmesiden hed. Jeg har selv windows og havde ingen problemer med at få det downloadet. Du kan prøve den her, hvis du ikke allerede har prøvet den: http://photoediting.dphotojournal.com/download-toycamera-analogcolor-3/
    Da jeg skulle downloade det, gik jeg bare ind på den første hjemmeside, jeg fandt og havde som sagt ingen problemer. Men prøv den hjemmeside, jeg har linket til dig :-)
    Håber det hjalp dig lidt!

    Hej Sidsel. Mange tak skal du have! Jeg kigger forbi din blog :-)

    /Emma

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Er helt vild med din skjorte! Og du tager nogle helt fantastiske billeder her på bloggen :)

    Kærligst,
    Mikaela

    Framboise Fashion

    SvarSlet
  6. Tusind tak skal du have! Det er jeg glad for, du synes :-)

    /Emma

    SvarSlet