emma

26. september 2011

titanic

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
I går var jeg en tur til København og se Titanic-udstillingen i Tivoli. Det var meget spændende og kan varmt anbefales, hvis man ikke allerede har været en tur derinde. Desværre måtte man ikke tage billeder, så hvad jeg fik ud af at slæbe mit kamera med, var et billede af en fin plakat og fine flag med stjerner. Vejret var næsten som sommervejr, og solen skinnede så fint på byens bygninger.  Det var lige før man skulle tro, at efteråret havde besluttet sig for at gå igen og sommeren for at komme igen.  

4 kommentarer:

  1. Fed blog du har! Er blevet fast læser :)

    Bymajapm.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak - velkommen til! :-)

    SvarSlet
  3. Jeg følger dig nu! Jeg håber, at du vil kigge forbi min blog. Jeg har en give away igang, hvor du kan vinde accessories :)

    Xoxo

    SvarSlet
  4. Velkommen til, jeg kigger forbi din blog med det samme :-)

    SvarSlet