emma

15. september 2011

a few presents

Her er et par af mine fødselsdagsgaver, hvis I skulle have lyst til at se nogle af dem. Jeg er rigtig glad for alle mine gaver!


På lørdag er der jubilæum på det gymnasium, jeg går i skole på. Skolen og klosterkirken, der ligger lige ved siden af, har nemlig begge fødselsdag. Derfor kommer Dronning Margrethe ned på skolen på lørdag. Det betyder så også, at jeg desværre skal i skole på lørdag. Øv. Men så er der spisning og fest om aftenen.
I de her dage op til, er vi delt ind i nogle workshops, hvor vi skal lave nogle forskellige ting. Jeg er i en workshop, der hedder: antik i arkitekturen. Det er fint, men ret kedeligt. Til gengæld har jeg ingen lektier for, kun en biologi rapport, der skal afleveres.
Hold da op en lang smøre. Men det er jo også nogle dage siden I sidst har hørt fra mig!

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne gaver!

    xx

    SvarSlet
  2. God blog, og fine gaver du har fået. Kig hjertens gerne forbi simonebjoernklausen.blogspot.com, tak :)

    SvarSlet
  3. Tak alle tre. Kigger forbi din blog, Simone :)

    SvarSlet
  4. Super fed blog du har! :-)

    kig gerne forbi min nye blog, hvis du har lyst, har nemlig ikke nogle faste læsere endnu, hæhæ.

    http://goleftnotright.blogspot.com/

    Hilsen Stephanie :-)

    SvarSlet
  5. Tak!
    Jeg kigger forbi med det samme :-)

    SvarSlet