emma

11. august 2011

drawings part I

Her i sommerferien har jeg fået lidt mere tid til at tegne. Jeg begyndte igen på at tegne huse. Jeg har altid godt kunne lide at tegne huse, især byhuse, men det er meget lang tid siden, at jeg sidst har gjort det. Her er nogle af de tegninger, jeg har tegnet. Som I kan se på overskriften, kommer der et til indlæg med mine tegninger på et senere tidspunkt. Tænkte nemlig, at jeg ikke ville bombardere jer med hundrede tegninger i et indlæg. Ej, så mange er der altså ikke.. ;-)

11 kommentarer:

  1. Yndige tegninger! Er specielt vild med dem på billede 2 og 4. :)

    Emilie
    www.blogbyemilie.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Er helt vild med den første! Smart måde at tegne dybde på. :-)

    - Emma.
    www.the-black-one.blogspot.com

    SvarSlet
  3. WOW! Virkelig flotte tegninger!

    http://thitogemma.blogspot.com/

    //Thit

    SvarSlet
  4. Mange tak skal du have! :-)

    SvarSlet
  5. Den første tegning kan jeg godt li' :) De andre er også flotte!

    SvarSlet
  6. Vildt fed blog du har. og sikke fine tegninger! :)

    //Emma

    SvarSlet